מסלול מספר 7 - פארק תעשיה קיסריה דרום

התחלה וסיום: צומת הכניסה לפארק התעשייה הדרומי קיסריה.

הגעה מפרדס חנה: מרחוב דרך הים נוסעים מערבה, חוצים את הגשר על מסילת הברזל ועוברים את הצמת המרומזר בכניסה לפארק התעשייה הצפוני של קיסריה. ממשיכים מערבה ומיד לאחר מכן, בצומת המרומזר השני פונים שמאלה לאזור התעשייה הדרומי רחוב השיטה. לאחר הכניסה פונים ברחוב הראשון ימינה לרחוב אלון התבור ומחפשים מקום חנייה במבנן מספר 1.

רושמים ב-WAZE: רחוב השיטה (צמת אלון התבור), קיסריה

אורך המסלול: 5600 מטר.

אופי השטח: מישורי, מעורב וכולל בנייה תעשייתית, חורשות ושטחים פתוחים.

תיאור המסלול: מתחילים ללכת דרומה ברחוב השיטה על המדרכות עד רחוב האשל ומשם לרחוב נר הלילה. נכנסים לרחוב נר הלילה והולכים לכיוון חורשת איקליפטוס הגובלת במבני אזור התעשייה. מייד לאחר הכניסה לחורשה פונים שמאלה, עוברים גשרון (1) והולכים במקביל לתעלת מים הנמצאת מימין ומסילת הברזל משמאל. לאחר הליכה קרוב לקילומטר אחד פונים מערבה (ימינה) והולכים עוד כמחצית הקילומטר עד למקום בו השביל כמעט משיק לכביש 65. אפשר לראות בדרך זו את מתקני המים של קו המים המותפלים, המוזרמים מתחנת ההתפלה ליד תחנת הכוח לקו המוביל הארצי. בצמת השבילים בסמוך לכביש 65 פונים צפונה (ימינה) וממשיכים מתחת לקווי המתח בתוך שטח בו הצומח השולט הוא רותם המדבר, שכאן נמצא גבול התפוצה הצפוני שלו. מגיעים לסוללה עליה עובר שביל המוביל למאגרי החלחול הדרומיים (2) ובמקום זה נמצא "מגלש הפרח" המיועד לניקוז עודפי מים בעונה גשומה במיוחד. ממשיכים צפונה על השביל ובמקביל לתעלת ההזנה עוד כקילומטר אחד, כמעט עד כביש 651 ואז פונים מזרחה (ימינה) וחוזרים לנקודת ההתחלה במקביל לכביש. כאן יש לנקוט באמצעי זהירות וללכת בצד הדרומי של גדר הבטיחות.