מסלול מספר 31 – כפר גליקסון

התחלה וסיום: כפר גליקסון במגרש החנייה של הבריכה.

הגעה: מפרדס חנה ומבנימינה נוסעים בכביש 652 עד צמת 'עדה', שם פונים מזרחה לכיוון גבעת עדה. בכיכר הראשונה פונים ימינה וחוצים את גבעת עדה ופונים, על פי השילוט לכפר גליקסון. לאחר מעבר השער חונים במגרש החנייה ליד הבריכה.

רושמים ב-WAZE: כפר גליקסון.

אורך המסלול: 5200 מטר.

אופי השטח: גבעי.

תיאור המסלול: ממגרשי החנייה של כפר גליקסון הולכים בכביש פנימי לכיוון מזרח כ-400 מטר עד שביל היציאה מהישוב ופונים במורד הגבעה כלפי דרום לכוון נחל ברקן. חוצים את הנחל וממשיכים כחצי קילומטר דרומה לכיוון גבעת האלונים. למרגלות הגבעה (נקודה 1) פונים ימינה ועולים עם השביל כ-300 מטר בדרך הנשלטת על ידי אלוני תבור, עד הפנייה הראשונה (נקודה 2) שם פונים לכיוון מזרח (שמאלה). הולכים בדרך החוסה בשדרת האלונים כ-1 קילומטר עד שמגיעים לדרך חוצה וגובלת בחורשה צפופה (ניתן לראות בכיוון דרום את מאגר משמרות החדש וכן אנטנה סלולרית). ממשיכים מזרחה ומטפסים קלות עד לשיא הגובה ובמסעף הדרכים (נקודה 3) פונים צפונה ונפרדים מהחורשה הצפופה בדרך ההולכת ומקיפה את גבעת האלונים תוך שהיא מתעקלת ופונה מערבה עד החיבור שלה עם הדרך למרגלות הגבעה (נקודה 1). מנקודה זו פונים צפונה לכיוון כפר גליקסון.