מסלול מספר 11 - תלמי אלעזר

התחלה וסיום: תחנת דלק בצמת חנה ('מחנה 80').

רושמים ב-WAZE: מסעדת עירון ליד מחנה 80.

אורך המסלול: 6400 מטר.

אופי השטח: מישורי חקלאי.

תיאור המסלול: התחלת המסלול בתחנת הדלק בצמת חנה ליד 'מחנה 80'. יוצאים ממגרש החניה לשביל הנמצא 100 מטר ממערב לתחנת הדלק ופונים דרומה (שמאלה). לאחר כ-500 מטר מגיעים לצמת שבילים ופונים מערבה (ימינה) לשביל כורכר רחב והולכים איתו 250 מטר עד שפונה בחדות דרומה (שמאלה) וממשיכים עד קצה חורשה שם פונים פעם נוספת מערבה (ימינה) והולכים עד קרוב לשער הכניסה של מושב תלמי אלעזר (1). במקום זה פונים דרומה (שמאלה) והולכים במקביל לבתי היישוב עד קצה הבתים, שם השביל ממשיך לכיוון דרום-מזרח. כ-150 מטר לאחר הפניה מגיעים למסעף שבילים ובוחרים בשביל השמאלי עד שמגיעים לצמת T, שם פונים צפונה (שמאלה) והולכים בשביל כ-1200 מטר עד שמגיעים למטע של עצי פקאן. מקיפים את המטע מצפון ומייד לאחריו מגיעים למסעף דרכים (2) ופונים צפון-מזרח (שמאלה). לאחר הליכה של כ-400 מטר מגיעים למטע שממזרח לו נמצא שביל הפונה דרומה (ימינה). פונים בשביל זה ולאחר מרחק של כ-150 מטר מגיעים לשביל רחב ופונים בו דרומה (ימינה) והולכים איתו עוד כחצי קילומטר עד שמגיעים לתחנת אילוף כלבים (3). במזלג הדרכים ממשיכים בשביל הצפוני (ימינה) ולאחר כ-300 מטר מגיעים פעם נוספת למטע הפקאן (2) וממנו חוזרים כ-500 מטר עד מסעף שבילים וגשרון מעל תעלת מים. חוצים את הגשרון לכיוון צפון וחוזרים לנקודת היציאה. לתשומת הלב: מסיבות טכניות לא ניתן היה לסמן את המסלול לכל אורכו. אשר על כן, מומלץ להצטייד בדף ההסבר של המסלול ובמפה.