מסלול מספר 8 - אחו בנימינה

התחלה וסיום: הקצה הצפוני של רחוב האורנים באזור בתי המלאכה.

הגעה: מצמת רחובות 'דרך הים' ו'האורנים' נכנסים לכיוון צפון וממשיכים ברחוב האורנים כ-600 מטר עד המבנה התעשייתי האחרון, שם מחנים.

רושמים ב-WAZE: האורנים 89 פרדס חנה.

אורך המסלול: 5200 מטר.

אופי השטח: מישורי חקלאי.

תיאור המסלול: סמוך לבית המלאכה האחרון יוצאת דרך עפר לכיוון צפון עליה הולכים כ-600 מטר עד שמגיעים לצמת דרכים הנמצאת ליד לולים (1). בצמת פונים מערבה (שמאלה) והולכים כ-350 מטר עד צמת הדרכים הקרוב בו פונים צפונה (ימינה). לאחר הליכה של כ-400 מטר מגיעים לצמת דרכים נוסף שם עוברת תעלה פתוחה של מפעלי מנשה (2). פונים מזרחה (ימינה) והולכים 350 מטר במקביל לתעלת המים ולשדרת ברושים, עד שמגיעים לגשרון החוצה את תעלת המים ולידו מבנה המשמש כנראה מחסן. חוצים את התעלה ופונים צפונה (שמאלה) והולכים כ-700 מטר ומגיעים לדרך כורכר בסמוך לכביש 652. מעבר לדרך נמצא אחו בנימינה, המיוחד בשל פריחת סחלב הביצות בחודשים מרץ – אפריל. משם ממשיכים על הדרך מערבה (שמאלה) ולאחר כ-450 מטר פונים דרומה (שמאלה) וחוזרים בדרך העפר עד תעלת מפעלי מנשה (2). ממשיכים באותה דרך דרומה כ-950 מטר ובצמת הדרכים פונים מזרחה (שמאלה) וחוזרים לנקודת ההתחלה.