דברי יו

תושבים יקרים, 

ברוכים הבאים לעולם מגוון של תרבות, ספורט, פנאי, העשרה וחינוך בלתי פורמלי. אנו שואפים לייצר מרחב שבו תוכלו להביא לידי ביטוי את הסקרנות והיצירתיות שלכם במגוון הפעילויות שלנו לאורך השנה. אני מזמין אתכם למסע העשיר ושובה הלב של יצירות תרבות מרתקות וקסומות. בחוברת תגלו את היופי והגיוון שנמצאים במתנ"ס שלנו ובשלוחות ברחבי היישוב.

 

אני מתכבד להזמין אתכם להיות חלק מהפעילויות שאנו מצעים, התמיכה שלכם מעודדת את המאמצים שלנו לטפח ולקדם מצוינות וגיוון עבורכם. בחוברת מפורטים החוגים, הקורסים, ההצגות, הסרטים והמופעים הרבים שאנו נקיים במהלך השנה. אנו מאמינים בכוחה של היצירתיות לעורר השראה, לאתגר ולחבר את כולנו.

אנו מביעים את תודתנו העמוקה על האמון שלכם לאורך השנים.

 

אני רוצה להודות לצוות המתנ"ס, מורים, מדריכים, סייעות, מאמנים, מדריכים ועובדי ההנהלה על פעילותם המסורה לאורך השנה. אני מודה לראש המועצה הגר פרי יגור ולעובדי המועצה על השותפות והתמיכה בפעילויות המתנ"ס. תודה ליו"ר הדירקטוריון ולחברי הדירקטוריון על ההשקעה כל שנה בהתנדבות מלאה. 

השנה נצא יחד שוב למסע משותף של גילוי, חקר וחוויות מרתקות. מצפה לראותכם בפעילויות המתנ״ס. 

 

                                                              בברכה, 

 

                                         וינו טרפה מנכ"ל | מרכז כנה מאיר בע״מ

 

תושבים יקרים, 

בפתחה של שנת פעילות חדשה מתנ"ס פרדס חנה כרכור ממשיך בתנופת העשייה ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים, המעשירות את חיי התרבות והקהילה של תושבי פרדס חנה כרכור. יופייה של העשייה טמון בהתחדשות מתמדת. 

 

מנהל המתנ"ס וצוות העובדים המסור פועלים לאורך השנה על מנת להבטיח תוכנית שנתית עשירה, מגוונת ומקצועית, במטרה לספק הנאה וחוויה באמצעות חוגים, פעילויות העשרה וסדנאות המיועדות לכל בני המשפחה בתחומי חברה, קהילה, תרבות, חינוך, ספורט ופנאי. 

 

תודה לראש המועצה גב' הגר פרי יגור על תמיכתה המלאה במתנ"ס ובפעילותו ולחברי דירקטוריון המתנ"ס על מעורבותם בהובלת המתנ"ס. 

 

תודה לכם, תושבים יקרים, הורים וילדים, על שבחרתם ללכת איתנו למסע של חוויות משותפות. אני תקווה כי היצע הפעילות המגוונת והמתחדשת של מתנ"ס פרדס חנה כרכור ישרת אתכם ויספק לכם פנאי איכותי ומהנה ויחד אתכם נמשיך לגדול ולהתפתח. 

 

                                                                 בתודה ובברכה, 

                                           יואב חפר יו"ר הדירקטוריון | מרכז כנה מאיר בע״מ