איתי אנגל ונדב יעקבי

כמה?

ללא עלות

איפה?

מרכז אומנויות הבמה

מתי?

22/04/2018
ז' אייר התשע"ח
21:00-00:00

מידע

בהרצאתם המשותפת יספרו איתי אנגל ונדב יעקבי על רודנים כמו בניטו מוסוליני והגנרל פרנקו שהבינו כבר בשנות ה 30- של המאה הקודמת את עוצמתו של המשחק ואת השפעתו על ההמונים. 
במהלך ההרצאה יספר איתי אנגל על פגישתו עם ארקאן, ממנהיגי המיליציות הסרביות במלחמת האזרחים ביוגוסלביה, שהיו למעשה ה"אולטראס" של הכוכב האדום בלגרד. נדב יעקבי יסביר את תופעת ברצלונה ואיך הפכה לנושאת הדגל של הקריאה לעצמאות קטאלוניה.

ההרצאה תעסוק גם במונדיאל 1978 אותו ניהלה החונטה הרצחנית של ארגנטינה, בתפקידם של אוהדי אל אהלי במהפכה במצרים שהביאה להפלת משטר מובראק ואפילו בהפגנות של אוהדי סלטיק נגד מדינת ישראל.
ההרצאה מלווה בקטעי וידאו רבים ומרתקים, חלקם ממסעותיו של איתי אנגל ברחבי העולם ודיווחיו ממוקדי הסכסוכים המסוכנים ביותר.

 

איתי אנגל ונדב יעקבי בהרצאה חדשה, מקורית ומרתקת על כדורגל, פוליטיקה ומה שביניהם. איתי אנגל הינו מבכירי העיתונאים בארץ, כתב התוכנית "עובדה", זוכה פרס סוקולוב לשנת 2017 והעיתונאי הישראלי היחיד שדיווח מתוך החזית מול דאע"ש בסוריה ובעירק. עיקר עבודתו ב – 20 השנים האחרונות הוא כיסוי אזורי סכסוך בעולם.

נדב יעקבי הוא מבכירי עיתונאי הספורט בישראל, מתמחה בעיקר בכדורגל העולמי. מזה למעלה מ 20 שנה הוא אחד השדרים והפרשנים המובילים בערוץ הספורט. השדר הבכיר של משחקי ליגת האלופות. בעל טור בידיעות אחרונות ובמגזין בלייזר. כתב את רבי המכר "ספר המונדיאל" ו"ברצלונה – הקבוצה הטובה בעולם" ערך את המהדורה העברית של הביוגרפיות של לאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר.

מאז ומעולם היה הכדורגל הספורט הפופולרי ביותר בעולם, ולכן גם בעל ההשפעה הגדולה ביותר על החיים האמיתיים.

 

 

מנוי יחיד - 250 ₪ – לרכישה לחצו כאן

*בלחיצה על כפתור "הרשמה ותשלום" תועברו לרכישת מנוי זוגי

 

 לפרטים נוספים:

04-63785510777378530 | smadar@pardesha.matnasim.co.il