איתי אנגל | העולם אחרי דאע"ש - האתגר השיעי

כמה?

70 ₪

איפה?

מתי?

25/04/2021
י"ג אייר התשפ"א
20:30-22:00

מידע

אז אומרים שדאע״ש מת…. אז אומרים ….
כבר בתחילת ההרצאה נבין שהידיעות על מות דאע"ש היו מוקדמות מדי. נראה איך הג'יהאדיסטים של דאע"ש מחכים לשעת כושר לתקוף שוב, אבל כעת, כמו כולנו, הם בהלם לנוכח התחזקותם של השיעים במזה״ת הפועלים בחסות איראן.
איתי אנגל, זוכה פרס סוקולוב לעיתונאות, יוביל אותנו בקטעי תיעוד בלעדיים דרך עירק, סוריה, לבנון, איראן, סעודיה, תימן ורוסיה על מנת להבין את מערך הכוחות החדש בשכונה שלנו.
מפות דינמיות ימחישו כיצד איראן שולחת זרועות עד הגבול שלנו, איך היא מפעילה את החיזבאללה ואיך זה הולך להשפיע על המלחמה הבאה שלנו. שאלות רבות יועלו לדיון כמו: מיהם השיעים? האם תצליח איראן לחולל מהפכה שיעית היסטורית במזרח התיכון? איך היא מתכננת להפיל את המשטר בערב הסעודית האויבת הגדולה שלה?
נבין גם למה רוסיה של פוטין משתפת פעולה עם השיעים ומשקיעה כל כך הרבה כדי לשמור על אסד בשלטון בסוריה,

 

איתי אנגל, הוא הכתב הישראלי היחיד שמסקר את הקונפליקטים במזה"ת ובעולם כבר למעלה מ 25 שנה. הרצאתו מספקת תמונת מצב נדירה מהשטח, עדכנית לימים אלה, אודות הכוחות החדשים שעולים בשכונה שלנו ואיך מתפרקת מפת המזה"ת שהכרנו.

ההרצאה מספקת מבט נדיר מהשטח על איך המזה"ת שהכרנו מתפרק אל מול הכוחות החדשים שעולים בשכונה שלנו תוך עיסוק בנושאים הכי רלוונטים לישראל שכרגע בחדשות – עליית הכוח השיעי במזרח התיכון – האיום האיראני והמלחמה הבאה שלנו מול החיזבאללה. לצד אלו מציג אנגל תיעוד נדיר של השיעים כפי שצילם לאורך השנים כדי להבין את האויב.

 

צילום: צביקה טישלר