רובין הוד - ת.אורנה פורת

כמה?

ללא עלות

איפה?

מתי?

29/01/2018
י"ג שבט התשע"ח
00:00-00:00

מידע

רובין הוד וחבורתו במסע אמיץ בשם הצדק לתיקון עוולות השלטון ולהענקת זכויות לאזרחים. רובין הוד חוזר מהמלחמה (מסעות הצלב)לאחוזת אביו באנגליה. כשהוא מגיע לנוטינגהם, עיר הולדתו, יחד עם ויל, נושא כליו, הוא מגלה שהמצב השתנה - המלך ג'ון תפס את השלטון בכוח ומשליט שלטון דיכוי, מטיל מיסים רבים ועושק מהאנשים את כל הרכוש והתבואה.

מריאן, אהבת נעוריו של רובין, מנסה לשכנע אותו להצטרף למאבק בשלטון הדיכוי אך רובין, שרוצה לחיות חיים שקטים ללא מלחמות, מנסה להימנע מעימותים עם השריף מנוטינגהם, עושה דברו של המלך, בתקווה שזה יניח לו לחיות בשקט.

כשהמצב מחמיר, והטרור של המלך מתגבר, מבין רובין שהוא אינו יכול לחיות בשקט כשמסביבו נפגעים אנשים משלטון הדיכוי. הוא מחליט לפעול, מצטרף לצעירים המסתתרים ביער לאחר שברחו  מבתיהם. רובין זוכה באמונם בשל כישוריו בירי בחץ וקשת, והופך למנהיג אנשי היער. הם נלחמים בעוול, מחזירים לעם את מה ששיך לו.. לאחר שמריאן נתפסת על ידי השריף, רובין יוצא אל טירת שרווד על מנתלשחרר אותה ממנו. משתלט על טירת המלך, ומאלץ את המלך להיכנע ולחתום על הסכם שבו הוא מעניק לעם זכויות שלא היו לו מעולם. (המגנה כרטא)

 

מחזה ובימוי: צביה הוברמן
תפאורה: אדם קלר
תלבושות: לימור הרשקו
מוזיקה: אמיר לקנר
שפה ודיבור: מרגלית גז
אבזרים: נרקיס אלבה
ע' במאי: יהונתן רון